Saturday, August 21, 2010

strawberry itu dia...

salam..this post is relate to me..ok..skarang ni blan pose..for the first time in my life aku berjauhan ngan family aku pd blan pose..asenye usah nak ckap..sgt sdih n rndu nak mkn cucur mak waktu shur..rndu nak smbang ngan abah tgh2 mlm..n rndu nak brebut n gaduh ngan a.bu..such a sweet time...huhu.rmah aku wlaupon xde r besa sgt,tp mnympan seribu ksih syg..xkan ku dpt gapai ksih syg itu d mne2 pon..kerna aku syg mereka..
Abah yg tak prnah jemu2 mmberi kata smangat kat aku..wlaupun aku adalah seorg anak yg degil..mak yg sgt penyayang..wlaupon sbuk tp ttap mmntingkan kami anak beranak..tp adakah kami seramai dua belas ini mampu membahagiakn mak..ape yg aku harap cuma mak bapakku sihat dan hari2 yg mereka lalui pnuh ngan senyuman..Ya Allah..kau selamatkan lah mereka dunia akhirat..owh ye....esok aku ade test.betape tkutnye aku..tapi aku yakin,Allah bakal membantu aku.dan aku yakin aku boleh lakukan..moge aku dapat lakukan yg terbaik..amin...

No comments: