Monday, September 20, 2010

first paper!!

salam..
setelah bertungkus lumus selama beberape hari,'bertungkus lumus' ke???....
mak bermulalah final exam ku sbg plajar d sini.first time mrase amik final exam..owh....gini rupenye...huh.
td adalah antara slah satu sbjek yg aku ske untuk blajar tp xske klau ade test hehe.tp Alhamdulillah...aku merase agak confident untuk mnjawab..
pulang saje dari exam,terus ktorg pg tgk carry mark ktorg..hmmm.. aku ni bkan tak tgk lg.tp....saje jer nak tgk lg.sjujurnye...aku rase agak kcewa tp masih rase bersyukur krane klau di ikutkan pun,aku tak lyak untuk mndapat sbanyak itu...tp Alhamdulillah...rezeki d tangan Allah...yg aku rsaukan skrang ni adalah final exam ku..dah r aku mmg tak struggle kat sini...risau gak tp pure2 mcm xde pe jer...sesungguhnye aku redha atas ape yg akn aku perolehi..semoge Allah mmberi ape yg terbaik untuk aku krana tidak semua perara yg kite mahukan adalah kita perlukan....

No comments: