Thursday, October 31, 2013

gamitan~

bismillahirrahmanirrahim.. terasa terlalu lama tidak mencoretkan apa2 disini. terasa mahu berkongsi sedikit tinta.
harini maka bermulalah cuti mid sem bagi kami semua. Alhamdulillah.. everything run quiet smoothly. insyaAllah. walaupun ada kekurangan, tapi xpe. berdasarkan usaha juga.

tadi ada iftar di bilik rehat. lama sudah tak iftar bersama.
lama juga tidak disuruh memberi pengisian.
lama sudah tidak solat jemaah di surau. hanya dirumah atau masjid sahaja.

lama sudah tak berbual2 mesra dengan sahabat. sedangkan ukhuwah tu dulu bermula dari perkara2 seperti ini.
walaupun aku tahu banyak kekurangan. maklumlah, aku yang dulu bukanlah yang sekarang kan. huhu.
tapi dah tak banyak idea dah sekarang. dulu ade je benda nak diperkatakan. sekrang ni hihi.
*rindu surau masria huhu.

ya Allah.. cuti. huhu. sangat mendesak jiwa, sangat menekan rasa. Allah.. sungguh buatku rasa ku xmau lagi. xpe.. aku kan kuat. Allah akan bantu insyaAllah. moga sihat.moga sembuh.moga kuat. Ameen. saya sayang anda sangat2. anda dan dia sumber kekuatan saya. tanpa kalian, siapalah saya.

tabah. cekal. Allah sedang mendidik. mendidik dengan kesibukan, mendidik dengan hati dan perasaan. merenjut jiwa. Allah.. mudahkan.



No comments: