Wednesday, March 3, 2010

kelahiran pertama

asalamualaikum..bismillahhirrahmanirrahim..ini lah post pertama aku lepas aku create blog ni..hehe sbnornye bkan aku yg create kan pon tp housemate aku yg tlong createkan...huhu..terima kasih cahayamataku..mesti ada sahabat2 aku yg tertnya2 kenape aku bley tergerak hati nak buat blog..ni semua disebabkan satu peristiwa..hanya ada 2 orang kwan aku jer yg tawu apakah peristiwa itu..ececeh...hehe. terharulah tu..haha.benar kata orang..tidak semua orang sukakan kita kan..jadi sekarang aku semakin mengerti apa itu nilai persahabatan kalau di mulut nya saje yg berkata manis padahal tersimpan seribu dendam di hati..huhu tacink2..mungkin salah aku jugak kot..tak pe lah..ini semua kan adalah dugaan dari yg maha SATU..ha!salah satu penyebab aku wat blog ni jugak sebab..aku saje jer nak tacink2..ye r,kat dunia realiti aku tak boley tacink2 sgt..t kene perli.. maklumlah..aku kan brutal sikit..so ini lah tempat nya aku nak luahkan perasaan..mintak2 lah tak de sape yg knal aku lagi kat sini hehe..kalo tak..gerenti gelak guling2 punyo.haha ok lah..2 je r entri aku untuk ari ni..sekadar mukadimah nye jer..kalau aku tulis panjang2 pon bukannya korg nak baca sangat kan..huhuhu.akhir kata wabillahitaufiqwal hidayah...asalamualaikumwarahmatullahi wabarokatuh..hehe teringat zaman sekolah dulu......