Thursday, March 4, 2010

11 MAC???TIDAK!!!!!!!

asalamualaikum kepada semua sahabat..bce jer tjuk ni msti ad sahabat yg sudah mengerti dan pasti nye juga ada yang tertanya2..ap yg ada dengan 11 mac.yea....aku adalah calon spm 2009. sedang menunggu keputusan.11 mac ni akan keluar lah keputusan kami..
macam mne result aku nanti pon aku tak taw..luluskah aku..ada A ke..ntah lah..cume berharap jer..huhu.semalam ada member aku kol..huuuu..die sdey die dpat pngglan ke3 tuk plkn. rlek r bro..walau pngglan keberape pon ko dpat..ur name will stay in my heart.cewwah..lagi satu berita gembiranye..cuti aku da approve.hehe.memule ssah gler taw nak mintak.dah 2mnggu aku mntak.bru approve.ye lar..sekarang ni tempat kerja aku baru rmai staff.dulu berdua jer..huuu. so dapat lah aku bercuti 6 hari..hehe.ha!kenape lame sngat??bese lar..aku tak penah mintak cti kan..so kre balas lah ni.aku amik result sehari.pastu nak lpak2 r ngan mmber plak..lme woo tak jumpe diorg.lindu2..huhu.pastu aku ada fmily day..mmg patut r kan aku amik cuti lme2 hehe. alasan......
sampai kat sini jer lah aku punya entri sebab aku ni pon bkan hndal sgat nak nulis2 ni so aku arap sahabat doa2kanlah aku punya result gempak gler.amin...

No comments: