Saturday, July 3, 2010

welcome new life...

salam sume para sahabat...
sampai masanya aku meng update blog yg tak terdaya nak di update hahaha
tak tau nak isi ape..tapi maybe ttg aku pnye life kat sini..ok..skarang ni aku mmg ade msalah bsar..dilema yg tak dibuat2..huhu..ntah lah..ape hukumnya kalau kita berpemimpinkan individu yg berbeza akidah..prnah gak trpapar soklan ni dlam mnda aku tp kini aku sdah ketemu jwpannye..aku tau aku bkanlah mnusia yg baik..tapi aku cube untuk mnjadi baik..aku bru jer mnmpuh alam baru di sini..namun tlah di uji dgn krisis ini..tapi..mungkin ini satu ujian untuk aku..mgkin Allah nak gugurkan dosa aku..mgkin ade hkmah nye..sape yg tahu???hanya DIa yg maha mngtahui..skarang ni aku akan cbe besekan diri dgn study,klab,n satu lg prtubuhan yg xyah kut aku nak mention huhu...juz nak ckap..sape yg ade brdkatan ngan aku tolonglah..tolonglah bimbing aku..sesungguhnye aku kat sini smakin xmmprcayai kat sape2 pon..tdak seorg pon..trmsok alim ulama kat sini..aku takut...YA ALLAH...kau jauhkanlah aku dari kesesatan yg nyata ini..moge Allah mndngar doaku..Amin...

No comments: