Monday, January 24, 2011

AKU CINTA ALLAH

salam..

mcm biasalah..aku suka sangatlah kan nak berkongsi lagu2 dengan kalian semua..
hmmm..

syahdu kot dgr lgu ni..dngor bnyak kali pun xjemu2..
walaupun pnyanyi die bkanlah kumpulan nasyid kan hehehe.
tajuk lagu ni..AKU CINTA ALLAH..

tajuk pon da bes kan..meh kita hayati sikit lirik dia...



Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah


Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi


haaaa...klau tak cukup lagi,meh kite bukak link ni...




http://www.youtube.com/watch?v=ThNLk3YXwsM
Allah...moga kau tarikkan hatiku hanya kepadaMU...<3

No comments: