Saturday, May 7, 2011

AKAN BERCERITA LAGI

bismillahirrahmanirrrahimm..
Assalamualaikum warahmatullah..
lama sudah menyepi dari dunia maya ini..terasa ingin mengupdate sesuatu..namun tidak pasti butir bicaranya..

apakah yg telah berlaku..
dimana dan mengapa..
ntah mngapa disana lah aku menemui ketenangan..
DISANALAH LETAKNYA HATIKU.
DISANALAH LETAKNYA CINTAKU..
DISANALAH LETAKNYA SEMANGATKU
teringin untuk berkongsi segala-galanya..
menghapus duka..
membuang dosa..
hanya Allah yg memahami apa yg aku maksudkan..

cukuplah sekadar aku menyatakan "Wahai Hawa,marilah kita berubah..kita ini dibelenggu kejahilan.."

terasa berdosa apabila perkara yg kita tahu,nmun tidak mnyampaikn kpd org lain..Allah..jahilnya aku..
terlalu mmndang remeh..

tiada langsung hal dunia yg merunsingkan jiwa..
kali ini agak berbeza..
keadaan,org dan suasana..
tahniah untuk mereka..

semua ini
mmbuatkan aku tertanya lg..
mmpukah aku mnguatkan kaki..
mnruskan langkah di bumi itu..
menyambung perjuangan duniawiku..

sekali lg pntu hati ku dipukul..
terpukul dgn mereka..
kagumku pd mrk tidak mngkin mncair..
mngejar syurga drpd dunia..
walau kwpayahan di hadapan mata..

ku pinta Allah..
mabulkanlah doaku..
kalau bkn di Madinah tempatnya..
izinkan ku habiskan sisa2 hidupku di situ..
Alangkah bahagianya hidupku..

No comments: